søndag 20. mai 2012

Karina gjør ting hun ikke kan

Tenk deg at jeg skulle finne på noe slikt! Egentlig er det Elin Engkrogs feil. Hadde tenkt ei stund på å legge ut tanker og betraktninger på nett, men turde selvfølgelig ikke dette før noen jeg kjenner, på min alder, og noenlunde i samme kategori, hadde gjort det samme. Tenker nok at noen får seg en god latter. Da har jeg i alle fall gjort dagen deres bedre. Som kjent: "En god latter forlenger livet".

Vel, vel. Alle unskyldninger til side: Da er jeg i gang. I første runde bare for å se hvordan dette fungerer. Tenker nok de mer og mindre veloverveide ord kommer etter hvert.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så arti at eg har inspirert deg vennen! Blir koseli å følge bloggen din :-)
    Klem!

    SvarSlett
  2. Hei Karina,
    Velkommen i blogland ;-) Syns egentlig å blogg er mye bedre enn facebook- blir mer meningsfult innlegg enn de tullete status oppdatering ;-) Kos deg og jeg lagre bloggen din for å kom tilbake og følge med ;-)
    Klem fra Østlandet!
    Amy :-)

    SvarSlett