torsdag 3. januar 2013

Jeg lever!

I går iverksatte jeg det ene av flere nyttårsforsett. Med friskt mot, og ny pulsklokke var jeg på tur til treningsstudioet, etter et lengre tids støttemedlemskap. Jeg dro avgårde før de fleste var kommet fra jobb, da jeg regnet med en kø av andre "nyttårsforsettere" utover ettermiddagen. Dette viste seg å være lurt.

Etter å ha funnet ut hvordan pulsklokka fungerte kunne jeg i hvert fall registrere at jeg hadde puls! Det skulle også vise seg at jeg hadde mye puls. Da hadde jeg både fått konstatert at det spant liv i meg, selv om det føltes som om jeg skulle dø. Etter å ha slitt i en time kunne jeg i det minste få konstatert at jeg hadde svidd av 720 kalorier. Det hadde ikke vært store greia å dø for, men siden jeg nå faktisk ikke døde, var det en grei fangst.

I dag har jeg oppdaget at jeg har muskler. Det må være muskler, fordi det er i musklene melkesyra setter seg! I så fall: Jeg har MANGE og STORE muskler! Akkurat nå er det lite trøst i at dette kommer til å gi seg. Til de som sier dette: Kom heller å hjelp meg på do! At dette skal være sunt er vanskelig å forstå....

Satser på at ikke resten av nyttårsforsettene mine er like smertefulle ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar